Sådan fungerer det - Udlejning af hjælpemidler

På SeniorFlex.dk har vi forsøgt at lave en løsning, hvor det skal være så nemt og intuitivt som muligt, at leje et hjælpemiddel.

Det betyder bl.a., at vi leverer gratis til din hoveddør indenfor 1-2 dage.

Selve bestillingen foregår nemt her på shoppen ved at gennemgå et par simple trin i oprettelse af lejeaftalen.

Oprettelse af lejeaftalen:

  1. Du finder det hjælpemiddel, som du ønsker at leje - vælger eventuel størrelse og/eller farve og trykker på den blå knap 'Opret lejeaftale', som vist nedenfor.

    Produktside SeniorFlex.jpg

  2. Så kommer der en lille boks op, som viser det produkt, som du har valgt - Hvis det er korrekt, så trykker du på den grønne knap 'Fortsæt til betaling'. Du har også mulighed for at tilføje ekstra produkter til lejeaftalen ved at vælge 'Tilføj flere produkter'

    SeniorFlex Læg i kurv

  3. Efter at have trykket på 'Fortsæt til betaling' kommer du siden, hvor du skal indtaste dine kundeoplysninger herunder din e-mail.

    SeniorFlex CheckOut_1

    Når du har indtastet navn og adresse, så vælger du, hvorvidt du vil have produktet leveret til din hoveddør eller foretrækker levering i nærmeste GLS Pakkeshop - begge dele er gratis.
    Du skal også lige acceptere betingelserne, ved at markere den lille boks vist med pilen nedenfor.

    Så mangler blot selve betalingen - Som du kan se, så er Stripe (Visa/Dankort eller MasterCard) valgt allerede, så nu skal du blot trykke på den store grønne knap med teksten 'Jeg bekræfter oprettelse af lejeaftalen', så kommer du videre til den afsluttende side, hvor du skal indtaste dine betalingskort oplysninger.


    SeniorFlex vælg levering

    På den sidste side - vist nedenfor - indtaster du dine betalingsoplysninger - Du kan betale med Visa/Dankort eller MasterCard. Bemærk, at vi ikke kan modtage rene Dankort, kun Visa/Dankort.

    Du indtaster det navn, som står på betalingskortet, de 16 cifre på kortet, udløbsdato og CVC nummeret fra bagsiden af kortet.

    Indtast betalingskort oplysninger på SeniorFlex.dk

  4. Når betalingen er gennemført, så modtager du en bekræftelse pr. mail og en kvittering for betaling af leje for den første måned.

    I bekræftelses mailen står også dit password. Med din e-mail adresse og dette password har du senere mulighed for at logge ind på 'Din side' og se en oversigt med din lejeaftale og dine betalinger, så det er vigtigt, at du gemmer denne mail.

Levering af det lejede produkt:

  1. Vi afsender produktet som ønsket og du kan forvente levering indenfor 1-2 arbejdsdage.

  2. Herefter vil du en gang om måneden modtage en kvittering for betaling af den aftalte leje på dit betalingskort.

Ophævelse af lejeaftalen:

  1. Når du ikke længere ønsker at fortsætte lejeaftalen - tidligst efter 3 måneder - så kontakter du os pr. telefon 7199 3113 eller mail info@seniorflex.dk, så ophæver vi aftalen.

  2. Du modtager herefter en mail med en bekræftelse på, at lejeaftalen er opsagt. I mailen finder du også et link til vores returportal, hvor du kan printe en GLS returlabel, således at du gratis kan returnere det lejede produkt fra den nærmeste GLS Pakkeshop, når vi nærmer os udløb af lejeaftalen.

  3. Hvis du ikke har gemt den karton, som produktet blev leveret i, så kan du bestille en ny karton for en fast pris på kr. 100,-. I mailen hvor vi bekræfter opsigelse af lejeaftalen er der også et link til vores søstershop Senior24.dk, hvor du kan bestille den tomme returkarton, som vi så sender til dig sammen med en GLS returlabel.

Husk når du lejer hjælpemidler på SeniorFlex.dk, så er der:

- Intet oprettelsesgebyr
- Intet depositum
- Kort bindingsperiode på bare 3 måneder
- Kun en fast månedlig leje, sålænge du ønsker at leje produktet

Og når du ikke længere ønsker at fortsætte lejeaftalen, så kontakter du os pr. telefon eller mail, så ophæver vi lejeaftalen og sender dig en bekræftelse pr. mail med link til gratis GLS returlabel, så du kan returnere produktet.

Det er vigtigt for os, at du får en god oplevelse med at leje hjælpemidler på SeniorFlex.dk.